silakan follow

Monday, February 21, 2011

a journey to remember

sedar xsedar da 2bulan aku xupdate blog aku..
dan dah 2 bulan gax aku da tercampak kat "the lost world of cameron".
bosan gler dowh aku kat cameron...xde entertainment langsung...smua membe aku tye aku praktikal katne...dengan selambe badak aku jawab cameron....then dorang cakap..

"best ah praktikal kat c2...bole jalan2 ade bunge, sayur, strawberry"
kat lam ati aku...siot nye membe...aku kat sane cam nak ape bosan nye...pegi bejalan mmg ar sonok aku yang keje stengah mati ni...pas keje mgadap kebun bunga bukit bukau xcam bosan lak...

RUTIN HARIAN AKU..
6.30am-2.30pm: kerje3!
balik keje relax2 jap...then teros aku kuar ngadap keindahan alam kat cameron....
paling bachin pon aku g kaco mak cik y jual bunga...ahahahah
sonok gler kaco mak cik tu...tu jek keje y paling sonok y bole aku uat kat sane...
then kalo aku keje petang

3.00pm-11pm:keje3!
pagi bangun ikot suke...kalo aku bangun awal...aku mandi then turu makan kat kedai mak cik hape tah name die...
bab y aku paling xsuke...mak cik tu suke sangat tanye2 time aku makan...adeihh! penatla nak menjawab mak cik.. kadang2 aku da bengang sangat aku senyum jek...(bajet2 aku la yang paling cun kat c2... calon menantu pilihan la)..ahahaha..


bosan ar life aku kat cameron ni....
p/s
i wish there's someone who can save me from these misery...ahahaha

nah! gambo kat cameron...heee~

tea plantation....sape nak tanam teh jom ah aku bawak...ahahahah...gler busuk kilang dye...ta tahan dowh~

cam poyo jek aku pose! ahahaha...lantak ah...

ni part y paling aku suke~ makan time!!!!

No comments:

Post a Comment