silakan follow

Friday, April 30, 2010



die ym aku lagi...ades!! aku xtau la ape prasaan aku time ni...terasa cam ade harapan tok kembali? terasa d perbodohkan? terasa cam d permainkan?
entahla...yang pasti, amu rasa cinta aku ni macam bole d jual beli je...rasa aku ni cam die anggap barang je..yang aku pasti, aku dah xley percaya kan die cos this is not the first time he did this to me, in fact! this is the 2nd time...
salmie da byk kali pesan kat aku...BLOCK je smua tentang die..
.YM...FACEBOOK..tapi aku degil..
bab aku masih sayangkan die...tapi dia???
dia cume nak permainkan aku...
ye...mungkin aku da kenal dia slama 8tahun..tapi XCUKUP...
XCUKUP tok aku menilai dia..dan...
mungkin dia cukup baik sbagai kawan...but he's not good enough being as a special boyfren..
dan harini...
aku janji pada diri aku...tok lupekan dia...



No comments:

Post a Comment