silakan follow

Tuesday, May 18, 2010

before EXAM!!!!!!

khamis...bertarikh 13 MEI 2010
keramat siot tarikh ni...EXAM FINAL aku western cookery...
dan sebelom tarikh itu...aku d kejutkan pulak ngan format baru western cookery final...FUSION SET MENU...
pergh!!! sangat mengujakan...
adrenalin aku naik spai ke puncak kepala aku..
pagi tu lepas kak intan, roommate aku g kitchen...aku okay lagi...siap kutuk2 lagi membe aku...bab muke die pucat..hahaha
tepat je jam 3.30...ake rase cam kepala aku nak pecah!!
jantung aku nak terkeluar...
right after i met my creature...berdoa semoga d permudahkan urusan aku...supaya aku mendapat ketenangan...aku trus bergerak menuju ke kitchen ...basic western...
time tu aku cuba tok berlagak tenang...
tapi smua orang kenal aku lah...
even...puan sheila(lect dining room sebis aku haha) panggil aku minah gabra...ADES!! hahaha...dapat lak title tu...
aku dapat title tu time aku blaja service ngan die...aku tumpah kan air depan en naim ngan en shah...aku nervous siot!!! bayangkanlah aku kene serve 2 orang lect ngan 2 orang senior aku yang agak ncem dan aku kagumi...
okay kite sambung cite tadi..haha
aku try berlagak tenang...tapi xdapat...air muka aku menggambarkan smuanye..hahaha...
that time aku beli byk gler coklat...nak tenangkan diri..
spai je mase...aku smakin redha ngan smuanye..hahaha...aku merelakan ape soalan pon aku dapat...ape item pon aku dapat...hahaha

No comments:

Post a Comment