silakan follow

Monday, May 2, 2011

tamat sudah

da berhabuk agaknye blog aku ni...lame kot aku x update...sejak aku pergi meninggalkan dunia yang serba canggih kepade dunia yang tak brape canggih..hahaha
"i leave JB for cameron highland"
xnak meroyan lak aku 4bulan kat cameron...hahaha...punyela susah nak cari internet...bile da jumpe lax..dye nye rate..sejam jek four hengget...pergh!! xnak mahal lak arn...dye nye brekpes kat mamak da nak cecah sploh hengget...sengkek bai lepax cameron...nak pulak kaki jalan cam aku ni...mau nye jatoh muplis...tapi orait gax ah cameron...tok sesape y kuat meroyan...ahahaha...bagos tok penghadaman...hee..

suda3! bukan ini yang aku nak cite kat cni doe...hee..aku juz nak gtao..20 april 2011..pergh..kramat3! da tamat suda practical training aku..hehe..bukan stakat tu jek...perjuangan aku yang slame 3taon ni gax da pon brakhir...pergh!! da tua upe nye aku ni..hakhak...da nak grad pon da... tinggal siapkan report then exam jek...weee...sonok seyh..


thanx to all the lecturers..
larian aku slame 3taon tok mengejar satu target which is "kecemerlangan" da brakhir...whether aku berjaye ke x..depends on result aku ah...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

p/s: pade sesape y blom abes blajo tu...JANGAN JELES~ahakz!


2 comments: