silakan follow

Saturday, August 7, 2010

birthdaY gUrLZzz...


07.08.90
pade tarikh itu...aku d lahirkan...20 tahun y lalu...la...da besar upenye aku ni..aahahaha
di kesempatan ini aku nak ucapkan special thanx to all of my fwen bab sudi wish beday aku...

and a million of thanx to my r0ommate and as well as my classmate cos celebrating my beday...susah2 je...i really appreciate it sayang...this is unforgettable moment...aku mmg xkan lupekan peristiwa hari ni...thanx buddy..naik segan aku tado korang nyanyi kuat2 kat f0odcourt angsana...pastu soh aku "make a wish" ahahaha...

then lepas makan2 time...kite g karok...dalam bilik karok tu asyik ketawe je...ahahah...mane xnye..wan buat klaka...ahahaha

then lepas tu balik...lam kol 6.30...
w'apepon..weekend ni..weekend paling best dan taon ni...beday paling best bab aku celebrate ngan membe2...bukan cam taon2 lepas...hukhuk

walaupon pade awal taon 2010..aku xdapat trime y aku da nak masok umo 20...
tapi skunk mungkin aku da dapat trime...da dapat trime y aku ni da 20 taon...ades!!
tapi aku tetap aku...i am who i am...

herm...smoga hari2 y aku lalui setlah bergelar manusia y berusia 20-an ni lebey bermakna..
dan smoga sifay2 negatif lam diri aku ni dapat aku kikis sedikit demi sedikit...hoho

No comments:

Post a Comment