silakan follow

Wednesday, August 4, 2010

skEtcHing thE woRld iN mY owN waYs...



arini da sminggu da sem baru bermula...sem 5...my last "theory" semester..
ahahaha...ase cam nak blagak pon adew..."gua da senior babe!!"...ish...xelok riak..ahahaha
tapi sem ni mmg betol2 tough!! dye pye subject!!
  • purchasing, storing n receiving
  • malay cuisine
  • garde manger
  • enterpreneurship seminar
  • catering system operation
  • personnel management
  • pastry
  • communication
argh!!! ape bende smua tu..ahahaha...aku xtau pape...
dan aku amat yakin y membe2 aku pon nga pening pikir smua tu..ahahaha
adeii...smalam..ari pertama masok kelas..da ade 3 esemen y aku kene kumpol..ahahaha...smua nak seblom raye..resume lagi..

tadi pegi program bancian perumahan johor ape tah..ahahaha...dye wat meeting kat umah limas..danga bay...
jauh sangat meetingnye..huhuhu
da naik bas tu...aku nampak smua seat da penoh..so, aku duduk jela seblah mamat ni...
bole pulak aku kene usha...shit!! damn shit!!
nampak cam dak baik..dak skema...hurmmmmm...
time ni aku tringat kat satu pepatah english...
"dont judge a b0ok by its cover"
siap tye2 beday aku tu...
tye3! baru sem satu..ase cam nak sekeh je kpale dak tuh...ish...mak anta kolej soh blajo...ko pegi usha akak2...da menyimpang tu dek...xelok..kecian mak ko...hancho hati dye..ahahaha..

*In conclusion...sem ni aku kene struggle!! struggle to excellence...
da xley nak main2 cam dulu..nak poya2..nak enjoy2...
aku kene fokus!!
aku kene start sketching my own future...from now on!!!
i know that i hate that shit thing!!! sketching my own future...!!!
but i have to..aku xmo kecundang...aku xmo tersungkur...
aku xakan myerah!!!
aku xkan berhenti berusaha...walau langit jatuh ke bumi!!
this is just the beginning of my future...
aku ase stakat ni sahaje aku nye entry tok arini...
hikhikhik....

*mencintai dan myayangi dye..hanye dye..hakhakhak..(sempat lagi seyh)


No comments:

Post a Comment