silakan follow

Thursday, October 7, 2010

aku ni poyo ke~

penat arini...tadi ade kelas pastry dari kol 2-9...pastu teros pergi kelas carving...spai la kol 11.30..kemas2 kelas spai kol 12...then lecturer lak ajak minom2 ngan membe2 smua...so, aku follow arh bab esok xde class... time nga bincang nak lepax ane...aku try ah kembangkan hobi aku iaitu snap picture! my own! hahahaha...

then kene perli ngan si mamat jawa..."gamba nak poyo"...
 yer...saya mmg poyo...sy mmg suke amik gamba ngan muke poyo...so what? hahahah...pew aku kesah orang nak cakap ape pon...phone aku..tangan aku..tenaga aku...pew korang dulik????
tapi at least poyo tapi cute!
ko ade??? xde arn??? hahahahahahah!!!
da jadik glew da aku ni...

nak titow arh...sok dew seminar kat g0odhope jalan skudai..
bosan~

nyte smua....
mimpi indah erk sayang...sayang awak...wawawa~


>gambar sekadar hiasan<

No comments:

Post a Comment