silakan follow

Monday, October 11, 2010

today was a history...

semalam...tepat jam 3.30 pagi phone aku menyanyikan lagu "if we ever met again" aku tersedar seketika dan mematikan ring tone tersebut...lam hati aku berkata" malasnye bangun nak study ni"....aku postponed kan ke pukul 5.30 pagi...xlama selepas itu aku tersedar lagi kerana phone aku menyanyikan lagi y sama dan aku teros matikan sambil berkata2 di dalam hati "adoyai, kol 6la aku bangun" niat d hati mahu study cos ade test....last2 aku tersedar tepat jam 7.30...subuhku tertinggal lagi.....hurmmmm....


selepas itu..aku xtau setan gondol apakah yang telah merasuk diriku dan membisikkan ke telinga aku sambil berkata..."malasnye nak pegi kelas pendidikan islam" aku tidur lagi sampai pukul 8.30...


sebelum itu aku da tinggalkan wasiat kat aini...iaitu classmate aku "aini t cakap kat ustaz aku demam ke pening kepale ke...cakap jela pape pon ea" dan aini menjawab "okay gee, settle" huhuhu.....


so, skunk aku kat rumah sorang2...buat keje y xberpekdah...


dan tengah bersiap2 nak g kelas entrepreneurship kol 11 nanti...


today was a history dalam erti kata lain...hari ini dalam sejaran bab aku berjaye ponteng kelas setlah 4sem aku pertahankan rekod xpernah ponteng....


so, rekod aku dah tercemar da buruk..wawawa~


sebenarnye aku xde m0od nak g kelas bab ustaz tu terang2 gatal nauzubillah!!!!! 
astaghfirullahalazim~

No comments:

Post a Comment