silakan follow

Wednesday, October 6, 2010

i get annoyed easily with.....



pergh..bace tajok pon da tau an...hoho
xtau nape ase cam emosi jek 2-3 arini...adeii...please bring back the old ogy...hahaha


sape2 y berjaya wat aku get annoyed ni d kira orang y hebat bab aku ni susah nak ase nyampah ngan orang...orang2 cani ade beberapa ciri2 larh...


1-aku paling menyampah lelaki MANJE...pergh...gile GELI...hahahaha..aku mmg geli ngan laki ala2 manje ni...aku pon xmanje cam tu..cakap nak TANGKAP LELEH..haha


2- aku paling xsuke laki yang pendesak...suke desak2 orang..kuat brangan!!!!
nak d jadikkan cite...ade sorang mamat ni..dye baru pindah kat seblah uma sewa aku..at first aku ingat nak kawan2 la...dye dapat nombo phone aku dari membe aku..ok fine...ko nak kawan...so..kawan jela...ade satu ari tu dye ade tanye aku..nape susah sangat nak jumpe dye..so, aku cakap la..aku ni byk keje...balik kelas pon da kol 12 malam...camane nak jumpe arn...ok fine dye trime...
then, dye kuarkan satu statement "kate couple, nak jumpe pon susah" pundek dye arh!!! bile mase lak aku couple ngan dye...da terang2 aku cakap aku ni OCCUPIED, NOT AVAILABLE...dah ade pakwe!!
kang xpasal2 kat c2 gax dye kene tengking ngan aku...PADAN MUKE..baru dye tau aku ni sape...


3-i hate gedix2 malaysia nye orang..adess! (^_^!)


4-xsuke orang y jenis cakap blakang...kalo nak cakap..cakap depan2 okay!


4-aku xsuke orang y umo da besar panjang tapi xmatang...ko nak tengok cart0on? ok fine! bab aku pon layan cart0on gax..tapi please..jgn bawak dunia cart0on ko tu lam dunia sebenar...sila berpijak d bumi yang nyata yer..sile jangan childish sangat...okay???


5-lastly..aku benci hipokrasi dan birokrasi...


tapi aku pon sedar aku xsempurna...aku tau ade orang easily get annoyed wif me sebagaimana aku easily get annoyed with orang lain...aku insan biase..xde ape y aku ley wat...biasela hidop...xsemua ape y kite nak kite akan dapat n xsmue ape y kite bende tu adalah y xelok untuk kite..
jadi renung2kan dan selamat beramal~

No comments:

Post a Comment