silakan follow

Sunday, November 7, 2010

hanya sebuah coretan~

miss bloggie


salah ke aku "care" kat someone tu? salah ke amik tau pasal seseorang tu...salah ke? salah ke kalo aku anggap seseorang tu penting lam idop aku??? salah ke?? tapi aku geram...geram bile orang salah anggap niat aku tu...


aku jugek geram...geram bila orang tu xhargai smua tu....bile aku care sal dye..amik berat sal dye...dye cakap kat aku "xyah nak take care sal saya"
pergh...gugur siak jantung aku bile cakap cam tu...
hurmmm xpela...aku tao aku ni xpenting lam idop dye...hanyelah tunggul kayu y bole chat,cakap, texting....hohohoho...xpe aku ley trime smua tu...
dan aku tao..aku ni bukan sape2...dye xpenah nak cakap pape kat aku sal ape y berlaku lam idop dye...XPERNAH...
smua bende y berlaku lam idop dye aku dapat tao dari dye pye blog je...xpe3...thats makes that person unique rite...huhuhu...
okayla...da penat malalut tengah2 malam ni...da penat nak touching...ahahahaha
nyte bloggie~

2 comments: