silakan follow

Tuesday, November 23, 2010

semuanya telah berakhir dengan jayanya...

lega..tu jek aku nak cakap...haha


petang dah berakhirnya kelas terakhir aku..kelas terakhir untuk semester ni...untuk DIPLOMA aku...wawawa..tinggal nak tunngu theory, then chows! BYE2 kolej! bye2 smua...muahahahaha
FINAL malay cuisine yang bertemakan CHRISTMAS...penat doe tadi...kelas stat kol 7 abes lam kol 4..


penat glew aku tadi...tapi LEGA..huhuhu...da xpayah nk kusotkan kepale..w'pon byk item kene buat tadi pastu nak kejar mase nak tukar baju nak beralih ke service..keje aku siap sharp kol 12 tadi..fuhh! seb bek sempat doe..


da siap tukar baju..aku tolong lak SOD aku kemas..seblom operation stat..mmg kelam kabot sket tadi..tapi praise to ALLAH everythin run smoothly during the operation hour..tapi klakar gler..serve pkai christmas hat..argh!! WTF!!


herm...tapi agak sedey gax la...hohoho..im gonna miss everythin about malay cuisine...about d'ummi herbs restaurant and lat but not least everything about beloved fwen....

homemade christmas tree..
xcam siot lak nak siapkan satu pokok tu...

assorted canape's

appetizer y da nak abes d kerjakan guest~

salad n dressingNYE

y kat tengah tu SOD aku..(Arie) y kat tepi tu clasmate aku..

y ini lak name dye delL..dye mmg tersangatlah sengaL

dah selesai sesi perkenalkan membe..hakhak...da nak abes baru nak perkenalkan membe...ahahaha

No comments:

Post a Comment