silakan follow

Sunday, November 21, 2010

kisah perkataan kalo~

kalo di sebut perkataan "kalau" banyak yang aku nak storykan..herm...kalau...


kal0 aku kat guce....
kal0 aku kat tampoi utama...


kalo aku kat guce..ape yang aku risaukan cane nak bagi alasan kan encik father nak kuar merayap...
kalo aku kat tampoi utama..ape yang aku risaukan cane nak siapkan esemen supaya encik2 ngan puan2 lect xbising kat aku...


kalo aku kat guce..aku xyah nak risau bile duit lam kocek aku tinggal RM2...
kalo aku kat tampoi utama...pergh...gler risau kalo bukak dompet duit ade RM2 dan stat berfikir..aik! 2 hari lepas aku ase cam ade rm200..mane pegi angka 00 yang last tu...


kalo aku kat guce..bangun je tdo mesti aku berfikir..hermmm...mane nak lepax ea arini...
kalo aku kat tampoi utama..bangun je tdo..mesti aku berfikir...MALASnye nak g kelas..ahahaha


kalo aku kat guce...bile ari ujan mesti aku merungut bab xdapat kuar...
kalo kat tampoi utama..bile ari ujan mesti aku senyum sambil berkate lam ati "sambung tdo arh"


TAPI....
kalo aku kat tampoi utama...aku nak tdo kol brape xde org mara...
kalo aku kat guce...mesti kene mara bile tdo lambat....


kalo aku kat tampoi utama...aku ley bgn lambat...
kalo aku kat guce mesti encik father aku mara kalo bgn lmbat...


kalo aku kat tampoi utama...aku bole klua n bole balik bile2 je aku suke...
kalo aku kat guce..mesti kene mara bile balik lambat...in fact kalo tiap2 ari kuar pon mesti kene mara..hehehehe


herm...aku ase cukupla kisah aku ngan kalo ni....t ade mase sambung lagi...hakhak

pic xde kene mgena ngan post atau y idop atau da meninggal~

No comments:

Post a Comment