silakan follow

Thursday, November 4, 2010

menghitung hari...

waaa...tension la siot...aku nak balik...nak balik...huhuhu
tatau nak watpe lagi...tension siot...dengan final pastry project aku...assignment2 y sgaje aku longgokkan tunggu nak anta skali jalan...(tapi xbuat pon)...report malay cuisine....final malay cuisine...garde manger...argh...
nak balik!!!!!!!

smua orang ngah tye aku...:woi, balik xraye aji ni" please la!!!! jangan tye aku!!! korang smua da tau an aku xbalik...penah ke bai gua balik raye aji??? argh!! smua nak kasik aku tension tahap gaban...ish!!

herm.....semester break sem ni kejap jek dow...final xnak lame lak...sbulan tu...buat 2minggu sudeyh...xyahla nak gap2 bagai...nyusahkan orang jek...
final start 15/11/2010...tapi pastry project kene present 9hb ni...tapi satu apew pon lom stat kate arie nak buat esok....xreti siot nak carve! tema xnak susah lak....the mysterious of ocean...adoh! kene carve kapal y da nak agak expired...dengan dolphin lagi...adoyai~
pastu minggu berikutnye malay cuisine...wawawa
+ - aku dapat balik pertengahan bulan 12..the awal bulan 1 aku kene lapor diri lak...tok praktikal..the bye-bye kolej...

yang penting aku nak balik...bosan doe mgadap buku...orang lain bole ah mgadap buku...ahahahah
aku kalo mgadap buku y pasal pengurusan aku jadik ngantox...ahahahah
pyakit y aku susah nak ubat sejak zaman skola lagi....dan kalo aku mgadap angka...mate aku jadi sakit sangat...otak aku xley nak trime...ahahah
tapi kalo ngadap all the science thing okay lak..heran aku....
skema siot..lepax library..haha

No comments:

Post a Comment